Psihologija planiranja i osobne inicijative
U ovoj se kratkoj, polusatnoj radionici bavimo temom osobne inicijative. Kroz razne primjere ilustriramo komponente osobne inicijative, a to su samozapočinjanje, proaktivnost i ustrajnost. Uzmite papir i olovku, jer ćete također vježbati kako provesti teorijske principe u praksu koristeći kratke, lako pamtljive rečenice koje smišljate sami za svoje potrebe.
Psihologija uspješnog uvjeravanja i pregovaranja
Jeste li se ikad pitali kako biste mogli uvjeriti osobu s kojom radite da postupi kako vi želite? Kako uvjeriti nekoga da ste baš Vi idealan kandidat za posao ili osoba s kojom treba izaći na dejt? Donosimo Vam šest jednostavnih, a učinkovitih principa uvjeravanja. Pokazat ćemo Vam njihovu teoriju, ali i primjenu u stvarnom životu. Da ne bi sve ostalo na tome, proći ćemo i kroz definiciju pregovaranja, neke strategije pregovaranja, ovisno o tome što želite postići, te ćemo prikazati točke u procesu pregovaranja kroz jedan zanimljiv, ilustrirani primjer nakon kojega ćete uvijek imati prednost u pregovorima, bilo to sa Vašim šefom ili ljubavnim partnerom. Usvojite li ove principe i strategije, lakše ćete biti „tamo gdje je sve po Vašem“!
Psihologija karizmatskog komuniciranja
Dobar govor moćno je oružje. U poduzetništvu upečatljiv, karizmatski nastup vam može pomoći da prodate ideju, promovirate svoju ponudu ili da pak motivirate svoje zaposlenike. Najnovija psihologijska istraživanja pokazuju da je karizmatsko govorništvo vještina koja se može naučiti. U sklopu ove radionice naučit ćemo vas kako iskoristiti javni govor na pravi način, saznat ćete što je to točno pitch, a što karizmatski govor te kako su oni povezani, otkrit ćete kroz koje se to znakove u govoru očituje karizma, a sve to uz video primjere i njihovu detaljnu analizu. Na kraju, nudimo vam mogućnost praktičnog zadatka za koji možete dobiti i individualnu povratnu informaciju. Pogledajte radionicu i naučite kako prodati ideju!
Psihologija poduzetničkog mentalnog sklopa
Suvremena istraživanja iz psihologije pokazuju da „poduzetnički mindset“ nije nešto s čime se rodimo nego ga usvajamo tijekom života. Preduvjet za to je promjena vlastitog misaonog sklopa od fiksnog ka razvojnome. Razvojni mentalni sklop uključuje želju za primanjem povratnih informacija i korigiranjem ponašanja, pozitivan stav prema kontinuiranom učenju te prihvaćanje prepreka ili neuspjeha kao prilika za razvoj. Njegova suprotnost je fiksni misaoni sklop, koji ograničava našu mogućnost učenja i prilagođavanja situacijama.
U ovoj radionici dat ćemo Vam kratku teorijsku osnovu fiksnog i razvojnog misaonog sklopa, analizirat ćemo primjere svakog od njih te dati Vam savjete kako sami možete izgraditi razvojni misaoni sklop. Možda je ovo upravo ono što Vam je potrebno da krenete s razvojem uspješnog poduzetničkog pothvata!